نوشته شده توسط : نگارنده

به نام خداوند جان و خرد

 

پس از گذر از طوفان های بسیار و امواجی سهمگین بر آنم

که به خلوت لنگر گاهت بیایم

و  در کنار تو لنگر افکنم ، بادبان بر چینم ، سکان رها کنم

و در ساحل تو سکنا گزینم .

من میخواهم آغوشت را بازیابم

 

سلام دوستای گلم خوش اومدین

ان شاءالله و با قدر دانی از خدای بزرگ حتما  میتونیم به همه ی

خواسته هایی که داریم برسیم

من دعا می کنم که هر چی توی زندگی به نفع شماست براتون

اتفاق  بیفته

دوووووووووووووووووستون دارم

 

من امشب سرخوش و دیوانه و مست وغزل خوانم

به  جام  می   پناه   آورده ام    ،   از  غم   گریزانم

گر  از  میخانه  باز  آیم   ،  مرا  غم   باز   می جوید

روید  ای  دوستان ، من  گوشه ی میخانه  می مانم

 





:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 118
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: